loading...
هیئت فرهنگی مذهبی غریب مدینه(شهر مقدس قم-بنیاد)
هیئت فرهنگی مذهبی غزیب مدینه بازدید : 52 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (2)

محبت زیاد به امیرالمومنین(علیه السلام)

وقتی که جمعی از اهالی سودان و هند به دیدار حضرت علی امدند واقرار به الوهیت ان حضرت کردند ان حضرت پس از موعظه دادن ان ها فرمود:

پروردگارا همانطور که عیسی از طایفه نصاری بیزاری می جست من نیز از غلات بیزارم.پروردگارا ان ها را برای همیشه مخذول و مکنوب بفرما واحدی از انهارا یاری نفرما.

در جای دیگری نیز میفرماید:دو طایفه هلاک میشوند(چون به عمل ان ها راضی نیستم): دسته اول ان هایی که در محبت من افراط نموده و بسیار غلو میکنند.و دسته دوم انهایی که بغض بی جهت نسبت به من دارند.

 واز امام صادق (علیه السلام):ان حضرت فرمودند که ما نیز بنده ی خداییم در اخرت مورد پرسش واقع میشویم و در پایان لعن بر غلات فرستادند و فرمودند هر که غلات را دوست بدارد دشمن ماست و هرکه ان هارا دشمن بدارد ما او را دوست داریم.

(بحار الانوار)(شب های پیشاور)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/11/25 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
ممنون که به من سرزدید.
آماده تبادل لینک باشما هستیم
پاسخ : سلام با افتخار لینک شدید.یاعلی مدد

این نظر توسط بهترین دوست در تاریخ 1392/11/25 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

من لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید

http://myfriend.blogdehi.com
پاسخ : سلام با افتخار لینک شدید.یاعلی مدد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 4,012
  • بازدید کلی : 30,320